Aktualności

Artykuły

  • Komunikat z dnia 17 marca 2020 r.

    W związku  z zagrożeniem wirusem  SARS-CoV-2 (koronawirus)  
    oraz w celu  zapobiegania i przeciwdziałania zarażeniu,
    Zarządzeniami Prezesa Sądu oraz Dyrektora Sądu 
    zostały wprowadzone następujące zmiany 
    w funkcjonowaniu Sądu Rejonowego w Szamotułach:

    - wprowadzenie pomiarów temperatury ciała w celu ochrony zdrowia i życia pracowników Sądu oraz interesantów,   (skan zarządzenia)

    - godziny urzędowania Sądu od poniedziałku do piątku - od 7.30 do 15.30, (skan zarządzenia)

    - znosi się dyżury poniedziałkowe świadczone przez pracowników Sądu w godzinach 15.30-18.00,

    - Biuro Obsługi Interesantów udzielać będzie  informacji  interesantom za pomocą  środków elektronicznych  bądź  telefonicznie,

    - Biuro Podawcze przyjmować będzie korespondencję tylko od operatora pocztowego,

    - Czytelnia akt zostaje zamknięta,

    - ograniczenie obecności w Sądzie, jedynie do osób wezwanych,

    Prezes Sądu oraz Przewodniczący Wydziałów będą pełnić dyżury telefoniczne. Rozmowy łączone będą za pośrednictwem Biura Obsługi Interesantów,

    -Sekretariaty Wydziałów, Sekretariat Zespołów Kuratorskiej Służby Sądowej oraz Oddziały Sądu będą załatwiać sprawy drogą elektroniczną oraz telefonicznie.

    Zachęcamy Państwa do kontaktu telefonicznego i korzystania z e-usług, które pozwolą załatwić większość spraw urzędowych.

    Informacje możliwe są do uzyskania pod numerem telefonu BOI (https://www.szamotuly.sr.gov.pl/biuro-obslugi-interesantow,new,mg,1.html,324),

    Wydziałów (https://www.szamotuly.sr.gov.pl/wydzialy,m,m1,2,19,214))  oraz za pośrednictwem Portalu Informacyjnego (https://portal.poznan.sa.gov.pl/#/login)

    Powyższe zalecenia obowiązują do odwołania.

  • Komunikat

    KOMUNIKAT 

    W związku z sytuacją zagrożenia epidemiologicznego wirusem wywołującym chorobę COVID-19, w trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne, Departament Informatyzacji i Rejestrów Sądowych informuje, że wstrzymano przyjmowanie interesantów przez Centralną Informację o Zastawach Rejestrowych, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Ksiąg Wieczystych, zlokalizowane przy ulicy Czerniakowskiej 100 w Warszawie od dnia 13 marca 2020 roku do odwołania.

                Obywatele, chcąc uzyskać informację z Rejestru Zastawów, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Ksiąg Wieczystych mogą korzystać z następujących sposobów ich uzyskania:

    • Dokumenty z elektronicznego rejestru Ksiąg Wieczystych można uzyskać za pośrednictwem strony https://ekw.ms.gov.pl/eukw_ogol/menu.do bądź drogą pocztową,
    • Aktualne i pełne informacje o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego można uzyskać za pośrednictwem strony https://ekrs.ms.gov.pl/web/wyszukiwarka-krs/strona-glowna/index.html bądź drogą pocztową; szczegółowe informacje znajdują się także na stronie ems.ms.gov.pl,
    • Wnioski o wydanie dokumentów z Krajowego Rejestru Sądowego oraz z Rejestru Zastawów można przesłać drogą elektroniczną za pośrednictwem strony https://pdi.ms.gov.pl bądź drogą pocztową.

Rejestr zmian dla: Aktualności